låååångt inlägg :)

Wow, nu var det ett tag sen! Sorry.. Jag har haft väldigt mycket att göra.. Ska berätta om allt nu tänkte jag!

Jaa.. jag får väl börja på söndag för en hel vecka sedan!
Vaknade runt halv 11 då jag fick reda på att frida (kusin) skulle spela match, olyckligt som det var så skulle jag få låna ett par stolar precis då. Hann alltså inte se matchen, både frida och inger (faster) kom hit till mig efteråt och fikade. Sedan åkte vi bort till IKEA och kikade runt och sedan till Entrés food court för lite käk.. Sedan blev det hemfärd och sömn.. Klockan var då ganska mycket ;b

Måndag tisdag och onsdag var väldigt lika.. Skola, lite plugg, laga mat, äta mat, cykla till träningen, träna, cykla hem, äta macka och dricka te, sova.. Nä nu ljög jag :O Jag spelade faktiskt match i tisdags kom jag på nu.. Mot Burlöv, nån håla.. det gick inte bra men vi vann med 2-1 så vad säger man? Vinst som vinst va? mm låter bra :)

I torsdags hade jag fyra timmars skiss.. gick ändå helt okej! Efteråt så barabarabaraaaa.. gick jag och klippte av allt mitt hår.. Eller nästan iallafall ;b

ja, ungefär så ser det ut.. Kort va?!?

Ja, efteråt kom emilia hem till mig och käkade pannkisar.. Gott! Sjukt lyckade blev dom också :D Awesome.. På kvällen skulle några i klassen på någon humorkväll men jag orkade inte så jag stannade hemma och var trött.. :) haha

Efter skolan på fredag åkte jag hem snabbt, städade lite och packade och åkte till farmor! Hoppade av i kristiandstad där mamma och pappa väntade :) Sen åkte vi till farmor då och käkade mat. GOTT! :) Kollade på idol och så kom uffe och frida också förbi, myspys :)

På lördagen åkte vi till ekohallen och inhandlade en hel del nödvändigheten, tex en badrummshylla.. ;b Sen åkte vi till Yngsjö och trixade och fixade massa där, sedan for jag och mammsen till mormor och morfar och åt middag, det bjöds på god falukorv :) Efter det åkte vi hem to my crib och fixade oss inför bengts 60 års kalas!
Där bjöds det på god mat och trevligt folk! Alltid mysigt.

Idag så gick vi upp i hyffsad tid och fixade lite här hos mig, dvs satte upp badrums hyllan och fixade tvn (japp jag har en tv nu!) sedan åkte vi till entré för att kika lite och äta mat :) Efter det drog vi till sundsbrohallen där det vankades match! Den gick åt helvete men jag fick en straff med mig som blev mål, de va ju bra.. haha :) Bättre än inget..

Nu har jag varit hemma, ätit lite och hängt i min soffa.. haha :) alltid mysigt..

Ska strax sova eftersom det är skola imorgon igen! Dock så är det ingen träning vilket är lite skönt :)

Hmmm... YEAH, im back on track again!

PUSS

Kommentarer
Postat av: kajsa

nu saknas bara en man haha ;D

2009-10-04 @ 23:04:39
URL: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0