ni som kör på djur, plocka upp efter er!

Aloha!
I'm tiiiierd, som vanligt då. Haha jag har tamefan inte tid att sova ;b på kvällarna blir man alltid pigg runt 10 då är det omöjligt att sova, så ska man hinna med allt plugg och ja, nä sömnen försvinner helt enkelt. Helgerna är ju inte mycket lugnare dom..

Denna helgen:
- Middag på fridays + utgång fredag
- Match lördag
- Inflyttningsfest lördag 
- Jobba med laget söndag

+ försöka hinna plugga så mycket matte som möjligt. Antar att det kommer bli imorgonbitti eller söndag morgon/kväll..

Nästa vecka ska vi börja med ett nytt ämne, vilket betyder att vårt schema är mega jobbigt! Börjar 8 varje dag nästa vecka och slutar runt 3-5 något. Tungt! + att när man kommer hem måste man verkligen plugga matte med tanke på att vi har tenta nästnästa vecka.. Ahhhh jag får panik över mitt liv. Måste planera bättre.. Jag som är expert på att planera roliga saker. (ja precis, roliga inte matte.)

Nä, men det som jag ville skriva när jag satte mig ner för att skriva var att; När jag cyklade hem igår så låg det päls på vägen, dvs något slags dött djur(tittade inte så noga vad) . Alla som känner mig tillräckligt väl vet att jag HATAR döda djur. Jaa.. så jag ville ju egentligen lägga mig ner på marken och spy men eftersom jag var ensam hade det ju varit lite pinsamt.. 

Ja, men usch vad äckligt iallafall! Fy dumma bilförare som inte ens kan plocka bort de döda äcklet. Får tillägga att det var rätt likt en svans av något slag.. Eller något smalt avlångt djur.. ;b hahah

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0