Torsdag den 15e

åh bad anni, inte skrivit på hela dagen :O (slår mig själv på fingrarna.. yeah no vad tror ni egentligen..)

idag har jag gått i skolan, 8-14, rätt länge ändå! Sedan kommit hem dött av trötthet.. lagt mig i min mysiga soffa med datorn och tv och kikat på tyra banks show och top model och ätit stekt potatis med ketshup. Gott!

Efter top model tog jag med min handlingslista och drog till ica maxi för att handla lite smått och gott.. (haha stavade fel på gott först, skrev gått)

Jaa, nu räknar jag matte. Tro det eller ej, men det gör jag! :) Hihi, duktiga jag.. Ska dock sluta nu och se en film istället sen blir det nog tidig sängdax för min del.. Ska börja läsa där regnbågen slutar som jag åkte hela vägen till uppsala för att hämta (skämtåsido..) hämtade den visserligen, men det var ju inte därför jag åkte hem för att klargöra hela situationen.

Nä vet ni vad, nu väntar she's all that :) Hihi

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0