bilder från nyår nu? hihi ja

Hej hopp!
Idag är en bra dag! :D Förutom att jag har väärldens träningsverk.. hihi! Ont överallt ;b

jaja, det spelar ju faktiskt ingen större roll! Har skissat två olika musar nu, en uppgift man skulle skissa en men jag vet inte riktigt hur man ska göra så jag gjorde två så kanske man kan fråga vilken som är bäst.. ;b haha

Svårt de där ja..

Ikväll är det internmatch igen mot div 1 laget! Ska bli skit kul :D Förutom att jag är halft invalid, men de gör ju inget :D Jag är rätt glad ändå...

Fick precis lite bilder av Jennypenny från nyår, kan ju alltid vara kul :) Känns som 1000 år sedan! inte riktigt, men de var ju länge sen iallafall :)

Se och njut, eller något :) hihi

äh vet ni va... det funkar fan inte. Det är något fel på min data/internet.. Får inte upp grejen :S ska försöka fixa det!!

Puss sålänge!





totaly fixed it! :)

Kommentarer
Postat av: HL

What!? jag vill se bilderrr!!

2009-10-14 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0