VI VANN EN MAAATTTCHHHH :D

Hej! :)
VI VANN VÅR FÖRSTA MATCH IGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! I'M SO LUCKY LUCKY, I'M SO LUCKY LUCKY.. Haha
med 7-2 tom :) Sjukt nice.. Allt var så kul, förutom att min klubba gick av efter ca 20 sekunder.. men sånt händer. Vi har ju rabatt på en ny så får väl gå och plocka ut den då.. haha

Idag ska jag till skolan och skissa några jävla stileben.. Great.. Ikväll ska jag på söndagsmiddag hos familjen sterner :) Myspys!

Igår var det stressstressstress, jag kom hem tio i 8 från matchen och klockan 8 hade jag sagt att folk var välkomna.. Puh men jag hann! Carro var först hon kom väl kvart över ungefär.. Sen var vi här till 1- halv2 tror jag, sen drog dom andra ut och jag var dödstrött så jag stannade hemma och la mig istället ;b

Det var min lördagskväll..
Juste! älsklings-ola vann körslaget :) Han är så duktig, sötnos! :)

Nu ska jag klä på mig! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0