Tenta, spruta och mys :)

Hej hopp :)
Idag har jag haft tentan, skönt att den är över dessvärre så gick det dåligt. Jag tyckte den va svår.. usch. men det värsta som kan hända är väl att man får göra om den så.

Efter tentan så var jag och tog svininfluenssprutan, gjorde inte alls ont heller. Har inte ens ont i armen eller någon annan stanns. skönt att ha tagit den nu iallafall, hoppas att jag är frille(läs: frisk) imorogn också.

nu när jag kom hem så fick jag veta att man inte får anstränga armen så det blev ingen träning för mig idag :( Buhhhh


nu när jag varit hemma har jag druckit blåbärsoppa och kikat på one tree hill. Nu är det favoriten på tv, hannah montana ;b haha dubbat! Ska se på en film strax, sedan sova. Jag är dödstrött!

Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0