söndagsmiddag hos familjen sterner

Hej hopp :D
ja hörni, som sagt skolan.. hela tre timmar satt jag där och skissade! 3 timmar.. mhm och inte blev jag klar för de inte. skit, ska sitta imorgon också och skissa 5 st bilder :) sen är jag finito! skönt skönt!

Ikväll har jag varit hos familjen sterner som jag sa innan och ätit söndagsmiddag :) kalkon och potatis och massa gott blev det, och så lite jörgens äppelkaka till efterrätt! Delicious! :)

Dock så råkade jag somna på vägen dit, så jag åkte förbi hållplatsen.. så typsikt mig. Jag blir alltid så trött när jag åker buss, eller bil eller liknande så jag kämpade verkligen med att hålla ögonen öppna men jag måste somnat precis när vi åkte förbi. Men Emilia är så snäll så hon kom och hämtade mig på hållplatsen efter :p haha

Nä hörni, jag ska nog tvätta bort my make up och dra mig mot bedden.. Jag börjar ju ändå vid 8 imorgon så!

Hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0