Min hektiska helg

Hej hopp! :D

Jag är hemma från skolan nu, trött som vanligt.
Jaa.. men nu är det ju såhär att jag har gjort så sjukt mycket saker den här helgen. I fredags var jag med 11 tjejer och åt middag på fridays mega gott! (hade suttit fint nu eftersom jag är hungrig!!) Ja, sen drack vi en god drink också. En blå som smakade lime :) Gott!!







Gott va?! :D

I lördags så gick jag upp tiiiidigt för att städa.. så drygt så de finns inte. Men fint blev det iallafall! :) Sen kom mormor, morfar, kusin och moster förbi och kikade hur jag har det i min lägenhet. Sedan var det dax för match, samling klockan 1. Så ja jag har hunnit allt detta innan klockan 1! Puh. Matchen ska vi nog inte tala om, det gick inge vidare men jaja.

Sen blev det sushi och sedan inflyttningsfest hos Maria! Super fin lägenhet hade hon :) Jätte mysigt, sedan drog jag Pernilla och Carro till Etage. Jag tappade min klack runt 1 och sedan trippade jag runt utan klack resten av kvällen.. så kan det gå. Vi stack från etage vid halv 4 något, så drog vi till donken och åt lite gott :) Sedan när jag skulle ta bussen hem så hade den givetvis slutat gå.. så typiskt. Så ja, what to do, jag fick gå heeela vägen hem till västra hamnen utan klack. Det tog mig nästan en timme (tar ca 6-7 minuter med buss..)

Greaat..

Jaa, så jag var hemma runt 5. Ställde klockan på halv 9 och sedan sov. Vaknade då halv 9 och var mega trött men det var bara att gå upp för det som stog på schemat på söndagen var; jobb. Packa smoothies. I ett kallt laget. Great.

Jaja, vi var där från 10-4 utan mat och utan något alls.. alla frös och var hungriga!!!
När jag kom hem åt jag pizza vilket smakade underbart. Har nog aldrig ätit en så god pizza förut... jum!

jaa, det var väl allt tråkiga jag hade att berätta.. Alltid kul att vara med om det men inte lika kul att höra om det kanske? Haha nä tror inte de va...

Ska skriva ett till inlägg om min dröm inatt :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0