Min dag gjordes i skolan..

Hejsan hoppsan!
Allt bra idag? dum fråga, det är fredag! :D Detta är min första lugna dag på mycket länge. Vääldigt skönt..

Har varit i skolan 10-3 idag, skönt med sovmorgon också! första på veckan.. haha ja, sedan kom emilia hit och vi åt vanlijhjärtan och cocosbollar som hon hade med sig, meeeega gott! :D Vi snackade och kollade lite på projekt runway. Alltid mysigt med besök :)

Fick skjuts till maxi sen så handlade jag bröd och fil, eftersom jag inte hade någon frulle imorse.. haha nu så lagar jag kvällsmat; potatisklyftor, hamburgare och bea :) GOTT! Jag börjar bli rätt bra på att laga mat, tycker dock att det är lika tråkigt som innan..... dvs urtrist.

Jo vet ni, idag hände det en sak som gjorde mig så glad!
En äldre man i vår klass brukar alltid gå omkring ensam och jag hatar när människor är helt själva, men idag så kom han in på föreläsningen och pratade med en annan och så skrattade han! Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen.. Ja jag har aldrig sagt att jag är normal.. de gjorde min dag iallfall :D Marias också.... haha


Nä hörni, åter till maten!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0