Fredag den 20e

åhåååå jag skrev ett jätte långt inlägg igår men det måste ha försvunnit :S
Eller okej jätte långt var det ju inte, men lagom långt! Haha

Minns inte alls vad jag skrev... Så vi tar nya tag!

Har tränat tisdag, onsdag och torsdar * 2 timmar denna veckan. + att jag har gått i skolan och börjat 8 varje morgon.. Det vill säga att Anna=trött.. :)
Ikväll har jag tagit det lugnt med Anna och Maria, kollat på idol och snackat o så :) Allt mysigt!

Reza åkte ur idol, vilket var bra enligt mig eftersom jag ska diiiiiiiiiit nästa vecka! :D sweeeeeeeet! Jag hoppas självklart att rabih är där! Tydligen skulle de vara någon signering av något slag imorgon på entré vid 17.00. Jag ska dit! Och alla småbarn.. Kul att se något förengångs skull.. typ! höhö

Nä juste, en sak jag skrev igår va att när jag kom hem från träningen så hoppade hela min toadörr av så där stog jag med en dörr i handen, tung va den också ;b jaja, duktig som jag har blivit så lyckades jag hänga upp den igen(helt själv, ja!) och nu funkar den som vanligt, dvs innan den gick sönder först! Fan va ball jag är :) Hihi

Skrev ju också att jag har fått bostadsbidraget accepterat, så idag fick jag två tusen kroner för sep och okt. Nästa vecka får jag 1000 kr till :) Så jävla nice!

De va de jag hade på hjärtat.. ska nog kika på en film eller så tror jag :)

PUSS!

p.s min msn funkar ej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0