Dumma tvättbricka

tjenixen!
haha .. vaknade rätt tidigt idag, eller som vanligt då! haha :) La mig i soffan och kollade på "picture this" kanon bra. :)

Hade tänkt tvätta idag så skulle jag gå ner och boka tid men kunde verkligen inte hitta ploppen som man bokar med.. panic. sånt kan man inte tappa bort, jo tydligen om man heter Anna Brynö. Tillslut kom jag på att jag kanske glömde den där nere förra gången jag tvättade och japp där var den, satt på den 20e så tydligen hade jag en tid igår också som jag missat.. haha ja det är en månad och en dag sen jag tvättade sist, myspys.. :p Nu blir det av iallafall!

Klockan två har jag min tid, måste se till att komma ihåg det för jag får verkligen inte missa den här gången ;b haha! jag behöver strumpor och rena matchkläder :)

Ska laga något litet o äta nu tänkte jag :) Åt ju ändå frulle as tidigt så..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0