Att allt händer på bussen?

Hej hopp gummisnopp! hihi

Vet ni vad, först och främst åkte jag en timme förtidigt till träningen idag. hur lyckas jag? Jaja, kollade och tänkte lite fel när jag kikade på klockan.. haha ja sen på bussen så stängdes bussens dörrar på en dam som klämdes ihop och ramlade och tappade lilla handväskan. Hon började skrika som en galning; Helvetes jävla faaan osv.. (dvs ord som inte är okej här på bloggen..) Sen stog hon och diskuterade med massa andra tanter utanför, hörde ju inte vad de sa men antagligen att; åååh de är så farligt o lalala.. Sen kommer hon fram till framdörren och säger; ja alltså om smärtan försvinner så anmäler jag inte detta annars gör ja det..
haha dagens garv, för mig alltså!

Sen när jag åkte hem så, ja jag lovar, chaffören hade plastikopererat sig! Han hade nog gjort ett facelift och en läppförstorning.. Eller så såg han ut så, man vet ju faktiskt aldrig..



Btw så blåser det meeeeeeeeeega mycket här i västra hamnen, det låter så mycket så man knappt kan sova :((((( jag som är så trött.
Ska jumpa in i duschen nu och sedan sussa. Godnatt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0