Söndag

Hejsan!
Dålig uppdatering.. Igår körde jag gympa, vilket gick helt okej! Vid halv 1 kommer Lina in och säger att vi ska stå på sävjadagen och respresentera danmark, klockan 1, yei. In i duschen och dra iväg dit.. Sedan var jag mest upptagen med att plugga eller leta efter någon som ville följa med till mattecentrum för att få hjälp med matte. Vid 6 kom Hanna Lisa, vi snackade en heel del sen åkte vi till Maxi och spenderade ca 45 minuter med att fundera ut vad vi var sugna på. Slutade med chips och bakelse. Jummie!

När vi kom hem igen kikade vi på wild child eftersom hon inte hade sett den.. jag menar vem har inte sett den lixom? yeah anyway, sen såg vi på en skräckis, mirrors! Dock tyckte jag att den spårade en aning mot slutet. Godkänd film men inte mycket mer! 

Idag skulle jag ju som sagt åka till mattecentrum, men det blev inte så. Jag kände inte för det helt enkelt! Blev massagefotölj och samhällsplugg istället! Även en tripp till gränby centrum hanns med. Två kjolar och ett par skor blev det denna gång :) Riktiga kap. 
 
hittade den på rea på gina tricot, 50 kr!

även denna på rea också från gina tricot, 50 kr

Sedan köpte jag även skorna som jag har på bilderna, 495 kr från sko august!

Bra dag, när vi kom hem kikade jag och Lina på wipeout och sedan såg jag one tree hill. Bra kväll :)

Godnatt ha en bra dag imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0