skiva 20 maj!

Hejsan hoppsan! :D
Hur är det idag? Med mig är det bra, fredag och allt ju!
Dock blir min fredag inte allt för bra, jag måste nämligen plugga en del. Har samhällsprov på måndag och känns dumt att misslyckas när det är såhär kort kvar! Eller vad säger ni? :)

Iallafall tänkte jag nog ta de lugnt och kika på något film också eller något sånt..
Jag fick iallafall veta mitt historia-betyg idag och det blev ett VG. Sjukt kul! :D Fick även veta religionsprovsresultatet, oj långt ord.., blev iallafall 50,5 och vg var 52 så näära! Skriver jag vg på en uppgift så får jag vg där också vilket är great!

Nog pratat om betyg.. Om allt annat också, haha har inte hänt så mycket kul idag! Eller jo, vi skrev ju ut inbjudan till alla lärare som vi ska bjuda på vår skiva (20 maj, kom!)

Vår skiva kommer bli storslagen.. jag lovar! Temat är färgklick, dvs inga svarta klänningar tjejer och killar, inga svarta skjortor eller tshirts! Bra då säger vi så.

Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0