Mys-Lördag

Hejsan allihopa! :D
Vet ni va..? Nä klart ni inte gör, idag så körde jag mitt första gympa pass ensam! WOHO, och folk betalar för att komma! Är det inte awesome :) Till på köpet så gick det jätte bra! Var dock väääldigt varmt! (och jobbigt..)

Sen följde HL med mig hem och åt äsch nu minns jag inte vad det heter. Man steger ägg och har i lite saker i o så.. aa de åt vi iallafal :P haha trevligt! sen duschade vi och gick till ica och köpte oss varsin glass tills Lara slutade och mammsen kom och och hämtade oss och körde till SB och sedan till biltvätten. Sedan åkte jag och mammsen vidare till stan och köpte ett par jeans till Lina och kollade på studentpresenter :) Jag har hittat en massa!

Nu är jag iallafall hemma igen och har ätit och så. Vad hände nu?! Jag ska nog plugga lite och sedan sätta mig i massagefotöljen och kika film :) Myspys!

Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0