Min blogglösa vecka

Okej, nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev något och ärligt så har det varit rätt skönt..

Men här är min vecka som har gått:
Måndag: Skolan som vanligt, jag cyklade faktiskt dit trots att det regnade och kom fram som en blöt hund.. Solade efter skolan sedan åkte jag hem för att plugga! Prov i samhälls kunskap som gick great.

Tisdag: Skolan, vi tjatade till oss att flytta biologi B provet till fredag. Lyckades utmärkt efter ca 2 timmar.. Utgång på kvällen (skiva alltså) Kanon kul faktiskt!

Onsdag: Usch denna morgon var inte lika kul.. Vaknade av en borr halv 8. Great.. Efter en skoldags huvudvärk var det dags för fotbollsträning, det var roligt! Dock mer prat än fotboll. Resulterade dock en stukad fot för min del, sånt händer! Utgång även denna kväll, dock inte lika kul denna dag. Kan vart tröttheten som spelade in där? Måste vart så..

Torsdag: Denna morgon mådde jag en aning bättre, dock var jag fortfarande trött. Skolan gick bra, sedan var det sista innebandyträningen på kvällen, sorligt! jag gillar innebandy.

Fredag: Bahh, så kom det fasansfulla biologi provet.. Jag menar 99 sidor BiB vem gillar det?! Inte jag.. Gick helt okej iallafall! På kvällen vankades grillkväll med fotbollslaget, väldigt mysigt! Efteråt följde HL, Elin och Matilda med hem till mig och kikade på film.

Lördag: Äntligen sovmorgon! Ingen jävla borr.. Skönt! Däremot blev det plugg hela dagen lång, gick ganska bra ändå så de funkar ju ibland! På kvällen kom HL och Jenny hit för att kika på melodifestivalen! Blev ganska sent med tanke på att....


Söndag: .... jag vaknade klockan 6, galen för att jag missat samlingen! Lugn anna lugn, 3 timmar kvar ju, försökte somna om men det gick inge vidare. Halvsov fram till kvart över 8 då jag steg upp och gjorde mig iordning för vår tredje fotbollsmatch! Blev förlust med 3-2, dock gjorde jag en kanon snygg nick precis utanför och Ida sköt ett skott i ribban så jag menar vi kunde lika bra vunnit! Direkt efter åkte jag ner till Alnäs för att planera inför sommaren, inte allt för kul eftersom att vi gör samma saker varje år!
På kvällen blev de wipeout, de roligaste fallen! haha sjukt kul! Sedan lite one tree hill!

Idag har jag varit hemma, fått panik, lagat mat, bakat, pluggat, sett oth, sett halva twilight, sett halva hairspray, haft ont i huvudet, chillat! :)


Men nu ska jag se klart på twilight! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0