Förberedelser inför skivan!

Imorse tog jag och Sofia bussen klockan 11 hem till Axi för att sy och skriva ihop alla studentband inför skivan. Tog sin lilla stund, vi tog bussen hem igen halv 6! Klara blev vi iallafall, nu är det bara några motiveringar som saknas och en till klassens sen så!!

20 Maj på BJ! Kom eller missa bästa skivan någonsin! Temat är färgklick, vilket betyder att man inte får sätta på sig en svart tråkig klänning! (hör av er till mig om ni vill ha biljetter :) )

Iallafall kom jag hem och kekade lite lax och nu sitter jag återigen med skolsaker, denna gång lite tråkigare sådana. Religion och Fysik. Not nice.. men nödvändigt för att få gå ut så..

Nä tillbaka till böckerna!
Ha en trevlig söndagskväll. Åh appropå söndag, saknar ni inte söndagsöppet? Jag såg det varje söndag, åh de va tider de... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0