Exakt en månad kvar till studenten!

Hej svej :) Hur mår ni?
Jag är lite småtrött... Var på min första skiva igår! Gick dit tillsammans med Sofia och Axa, jag har dock varit på roligare tillställningar, tyärr! Segt och vi drog hem cirkus 1.. stela som vi är, haha nej men betydligt fler drog innan oss så de så! Sov lite halvdåligt, men man får ju klart skylla sig själv!
Idag i skolan var det rätt segt hade mattelektion vilket är lite små svårt nu sedan hade prov på islam som kändes helt okej iallafall!

När jag kom hem städade jag på mitt rum, tog en dusch och satte sedan på one tree hill. Egentligen måste jag plugga och jag ska... nån gång, nu kanske?

Någon som är bra på fysik och har lust att förvandlas till mig för en dag, please hör av dig! Jag orkar inte..

Hade ju som sagt prov idag, har prov på torsdag, sedan har jag EU prov på måndag, biologi b prov på onsdag. TUFFT! när det är över har jag studentskiva veckan efter och sedan ett matte e prov sen är det över.. My life as I know it.. haha! det är ju lite sant faktiskt. Man kanske borde ta och söka jobb? höhö

Äsch nu måste jag kasta mig över mina älskade fysikböcker.. Ring gärna och stör!

Anna

P.S idag är det exakt en månad (31 dagar) kvar tills studenten! Jag hoppas ni alla köpt klänning och skor, I have. D.S

Kommentarer
Postat av: malin

lillaaa anna banana, hur fan får du tisdagen när det är 31 dagar kvar till exakt en månad kvar till studenten?



När det faktiskt är så att vi tar studenten är en fredag och en månad är 4 veckor och 4 veckor är 28 dagar. Nu när jag skrev detta förstod jag hur fan hade hade tänkt, men mitt tankesätt e better :)

2009-05-06 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0