Lagfest!

Hejsan svejsan :)
lagferre igår, och inte vilken lagfest som helst de va den bästa någonsin!

13 frötuna spelare och betydligt fler loke spelare träffades vid 7 snåret (dock var det endast jag, frida och sofia +kocken som var i tid!) haha.. började kvällen men mingel, sedan lekar och mat! Kanon god mat dessutom! Efter maten var det dags för prisutdelning, målkung och drottning, asskung och drottning och ett antal till utnämnelser. Jag fick årets junior! haha awesome.

Efter det dansades det och vi gjorde oss iordning för att röra oss till birger som låg ca 2 minuters promenad bort eller med andra ord, krypavstånd. Väl inne dansades det massvis, dracks en hel del men framför allt så ylades ramsan som martina lärde oss: " Koka kaffe vispa grädde HOTSHOT HOTSHOT HOTSHOT! ". För oss 90-talister som inte vet vad en hotshot är så är de då en shot som består av kaffe och grädde och någon slags alkohol. Ja, helt fel smakade det ju inte!

När bj stängde vid 3 snåret gick vi tillbaka till lokalen där vi börjat vår kväll för efterfest och fyllekäk. mysigt värre!! Hemgång vid 5 gynnade inte morgondagen. Sjukt trött imorse men kunde inte sova så jag steg väl upp vid sisådär 10 och så har jag jobbat i allianshallen i 4 timmar! Lite småjobbigt men bra att kunna fråga lite vad som igentligen hände igår?! haha.. Lite saker är klarare nu!

Nu är det dags för lite one tree älsklings hill! Vi hörs, puss puss

Froke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0