Så länge vi båda andas..

Hejsan svejsan!
Annisen här, haha oh förvånande...

Idag var det högskoledag här i Uppsala vilket betyder att man får kolla runt på Uppsala universitet och så var det lite föreläsningar osv. Jag gick på en... en allmän.. haha ganska ovärt enligt mig eftersom hon inte sa något jag inte redan visste. Jaja, jag kom upp ur min säng iallafall! Det var värt. Iallafall åkte jag hem igen och var hemma vid cirkus 11. Satte mig ner och skrev ihop en hel del av min historia uppsatts så de är skönt iallafall, att ha kommit igång! Sen lagade jag mat, ja trot eller ej de gjorde jag faktiskt.. haha. Kollade lite på one tree hill också..

Sen hörde Axa av sig och ville låna en tjockiströja, givetvis lånar jag ut det till henne så hon kom hit en sväng och åkte med mig in till stan vid halv 3. Fysiklabb väntade i skolan på mig, ganska lätt labb idag. Handlade om hur mycket bly som behövdes för att halvera styrkan hos en co 60.

Sedan gick jag trots den hemska snön hela vägen till donken vid moskén där mammsen plockade upp mig och vi åkte till fyris park, var någon slags utförsäljning av diverse saker, jag köpte iallafall nålar och tråd till studentbandet för en 20a, köpte två par strumpor, en väggdekor, gelesulor som ska göra att man inte får ont i fötterna "festa hela natten, shoppa hela dagen" haha sen var det nog inget mer, jo mamma köpte två ljus och servetter :P

Efter det gick vi och handlade mat på Maxi, väldigt välbehövligt eftersom kylskåpet ekar. Nu känns de bättre igen, jag menar jag vill ju inte gå hungrig.. Men det bästa av allt var ju trots allt den 4e Twilight boken!!!!!!!!!!! AHHHHH :D:D gissa om jag är glad, Så länge vi båda andas heter den. Jag är nästan lite nervös... haha fånig jag är, men de är ju sant! haha

Jag är tydligen ledig imorgon eftersom att dom ska stänga av vattnet på skolan så vi ska inte ha några lektioner, weird men sant..

Nä vet ni va, nu ska jag skriva vidare på min historia uppsatts om första världskriget. Det är ganska svårt!

P.S jag kan inte hitta min kamera därför finns de inga bilder... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0