Torsdag med träning! :)

hejs :)
Idag blir en låång dag för min del! Ska snart åka till skolan(iallafall om snart räknas som 45 min) sen har jag lektioner ända fram tills 5. Efter skolan ska jag pysa hem till Inga from sweden och baka igen! Det är fasen roligt! haha ;b Sen så blir det att åka av till träningen, ska bli kul känns som de va 10000 år sen! iofs var det bara en vecka sen träning och 5 dagar sen matchen men ändå. Finns ju massor man vill prata om efter lagfesten! hahah :P nej det är inte baaara därför jag vill träna! haha

Har börjat läsa twilight 3 igen eller ljudet av ditt hjärta som den heter! Den är så braaaa! Lätt att fastna men nej det får jag icke göra eftersom jag har en del plugg att göra! 

Nä nu ska jag lägga in dagens outfit sen göra min klar för att åka! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0