torsdag 5 mars

Tjoho, hur e läget idag ?
kanon bra med mig. Har varit en lång dag dock, startade vid kvart över 11 (gick ju iofs upp tidigare och fixade mig) Biologi a lektion följt av lunch religions-prov, fysik b, biologi b. Jobbigt värre! Kom från skolan vid halv 5 iallafall drog ner på stan och köpte ett hårband och sidenbanden till studenten. awesome :)

Tog fina 22an hem och åt mat samtidigt som jag hjälpte Lina med matten. Hennes matte är ju mycket roligare och lättare att förstå!! :P iallafall så åkte jag med till Linas samling vid 7 så mamma skulle slippa köra två gånger. Tog med mig datorn och kollade på one tree hill så de va ju ingen faraa :) haha tönt jag är..

Nu tänkte jag iallafall sova, lång dag imorgon och på lördag. Måste vara utvilad!!!

Godnatt och sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0