Sjuk?

Ahhh, idag känner jag mig hängig :( inte riktigt sjuk bara trött och ont i huvet snuvig och lite vimsig.. haha kanske är lite sjuk ändå. Vem vet?!

Annars har inget speciellt hänt idag, vi har lärt oss länderna i Europa. Ja lärt oss, iallafall jag för jag kunde inte ens hälften. Vem vet vart moldavien och kosovo ligger? inte jag iallafall..

Iallafall så måste jag faktiskt iväg till huset ikväll och måla. De är prio ett idag för de måste verkligen bli klart! Vill till skolan imorgon, vi kommer antagligen få tillbaka våra religions prov då, de hade ju inte suttit fel! + att jag orkar inte vara sjuk de är tråkigt!

Hm , nej jag har inget vettigt att säga. Jag är hungrig!

Bye!

Kommentarer
Postat av: hej

jag vill vara din margaretha bara vara din ska du veta

2009-03-17 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0