Ny klänning

Jo appropå mitt mongo tangetbord så verkar det funka nu igen, haha fattar inte riktigt vad som hände men what ever!

Hm, har tänkt en del på bloggen om jag ska ha kvar den o så. Det är ju faktiskt rätt kul att skriva ibland o så, men jag känner mig så tråkig de dagarna jag inte hinner..

Jaa, vi får se vad som händer helt enkelt. Nu är det ju så att jag har lite bilder på min kamera som jag ska försöka lägga in på denna datorn så jag kan visa dem. Det är iofs bara dagens outfit, men kan ju vara kul ändå!! :)

hm, en annan sak som hände idag! Jag vann en klänning på tradera, hurra! ett företag som heter mujime som säljer klänningar på tradera. Ni alla känner säkert igen den, jag tycker den är sjukt fin iallafall :) jag fick den för 320 kr. Hade tänkt ha den som studentklänning om den är fin på :)

(är inte just den här klänningen men en sån sort..)

Imorgon har jag biologi B prov, har pluggat en hel del så nu ska jag tamefan klara det!! ska nog gå upp lite tidigare imorgon och plugga! kanske tom åka till skolan och göra det. Vi får se!

Tänkte titta på ett till one tree hill avsnitt nu, sen sussa :) Känns som de är lov imrogon visst?

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0