Min sista söndag på sömnadsvägen....

Oh idag är jag trött! Elin var här igår och såg melodifestivalen hos mig, dock så såg vi inte så mycket vi snackade mest! haha :P Iallafall så gick vi till huset sen på kvällen, visade runt o så :) sen när elin åkte hem så stannade jag kvar med lina och hennes kompisar eftersom att jag inte orkade gå ensam. Det är långt och mörkt... haha!

Iallafall så kom jag hem vid halv 2.. Puh, var uppe igen vid 9 redan eftersom att jag skulle åka på au pair informationsmöte. Jag är sjukt sjukt sjukt taggad på att åka nu! Det finns ingen anledning som kan få mig att stanna hemma nu! Jag vet själv att om jag inte åker så kommer jag ångra mig sjukt mycket! Detta är alltså ett måste! Dock måste jag ju ta körtkort först... haha men det är å andra sidan ett "enkelt" krav. Övningsköra som en tok nu, plugga teori och boka en tid så ska det nog fixa sig!! :)

Sen när jag kom hem har jag bara läst twilight och sett på one tree hill. Riktigt riktigt slapp eftermiddag alltså, men de måste man ha ibland!! Nu ska jag läsa ut boken sen kaaaanske börja på nästa (A) yeah i'm a geek.. Eller så tänkte jag se linas kvällsbok, den är så sjukt klockren! Jag älskar den! haha :)

Anna

Om en vecka flyttar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0