dålig träning!!!!

puh, äntligen hemkommen får man nästan säga..

träningen idag gick åt helvete.. inte ett enda bra skott på en hel träning, hur dåligt kan de gå igentligen?! Jaja matchen gick ju liiiiite bättre men marginellt. Tur det iallafall.. Jaja, efter träningen dränkte linda mig med vatten, sjukt elakt.. främst med tanke på att det faktiskt var inkan som spred skvallret som dessutom var falskt :P haha

Inte nog med de så halkar jag ju givetvis i allt de blöta på vägen ut.. klumpig är bara förnamnet.. haha juste, jag ska lära mig att ta i med överkroppen vrida sådär ni vet?! ja, de gick ju åt helvete det med. hahah första gången snubblade jag på mina egna fötter och skottet kom knappt fram till mål. Andra gången skulle jag försöka utan boll och se smidig ut nä då slår jag mig själv med klubban på bakbenet och ramlar. Klant! Tredje gången stukar jag halvt foten efter det gjorde jag inga fler försök... Jag ska nog hålla mig till min vanliga skjutteknik. Om jag ens har någon.. haha

nä vet ni vad, nu är jag trött! så godnatt kära vänner vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0