Slapp dag!

Hm, idag har verkligen varit en slappe dag! Har kollat på scooby doo, sprungit en runda, ätit, sovit (men det var jag värd! Somnade vid halv 2 och vaknade vid 8..), övningskört och kikat på sidney white! Nu kollar jag på beck.. men ska nog sluta för jag har redan sett den ;b

Jaa, slapp dag alltså!


Imorgon ska jag med Hanna lisa och vara hundvakt till två hundar, vi får väl se hur det går.. Jag är ju en aning hundrädd! Men men jag får väl ta fram mitt brave-face. Mihi! Ska nog gå bra :)

Måste hinna packa också! Ska ju trots allt vara borta i två veckor! Åker till skåne på onsdag, och kommer hem igen fredag vecka 30! Så det blir en lång vistelse i skåne :) Ska bli jätte skönt! Uppsala är man ju i dag ut och dag in ändå!

Nä nu ska jag nog läsa lite, twilight ofcourse..

P.s haha, mamma tog hem nya böcker till mig idag, hon tyckte jag skulle läsa något annat än twilight.. Yeah well är man en nörd så är man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0