Bloggtorka! ;b

Hejsan svejsan!
Hur mår ni idag? Idag mår jag bra, har varit så trött men nu är jag pigg igen!
orkade inte sätta på datorn igår så de blev inget skrivande och jag berättade inte heller om filmen vi var och såg, som jag skrev så hette den the unborn. Den började faktiskt väldigt bra! Urartade dock mot slutet men den får 2,5 av 5 ABs (AnnaBrynös) höhö... Den va helt klart sevärd tycker jag iallafall! Den hade några oväntade framhopp som man(jag) blev lite rädd för..

Igår hände absolut inget nämnvärd. Idag efter skolan var jag hos en naprapat för att titta till min bristning i baksidan av låret (som jag var heeelt säker på att den kom från operationen) och även fixa mina benhinnor. Baksidan visade sig inte alls vara från operationen, den har kommit från någon annan stanns och de gjorde jävligt ont i rumpan. En nål kändes som han körde upp den rakt i rumpan.. aj. Benhinnorna gjorde också ont men de va mer genomlidligt. Ska tillbaka nästa vecka och nåla mig lite till. Pain. Dock så är jag bevis på att det verkligen funkar! Ska dit igen nästa tisdag och göra det en gång till sen ska det vara klart :)

har precis sett på top model, i love it :) Tycker analeigh eller hur de nu stavas ;p är bäst! och sam! de två går ju till top 3 iallafall så lite koll måste man ju ha .. haha nädå!

Nu ska jag strax åka ner på träningen och kika lite. Ha det bra puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0