oplanerad helg!

Hej bloggiloggen! :)
Min helg har varit otippad, haha ganska bra ord. I fredags tänkte jag bara ta det lugnt kolla lite på lets dance och käka mina kära chips. men icke sa nicke. Malin tvingade med mig och axi till people! Sagt och gjort, klockan 10 träffade jag axa, jeanette, malin och två av hennes kompisar på stationen drog hem till lollo för att säga hej. Gick och ställde oss i kön så kom vi in 5 över halv och var tvugna att betala ändå! ovärt! jag och axa drog vid 1 eftersom vi inte hade allt för kul!


Igår låg jag och läste min bok heeela dagen ända tills den va slut. Vid 6 åkte vi bort och käkade hos nyhemkomna familjen rydén som har varit i indien. God mat, klockan 8 träffade jag hanna på ica. eller okej 20 över 8 jag blev lite sen (A) åkte hem till mig för att kika på tv/film och slappa. men inte de inte. då ringer lina och säger att vi ska komma hem till jonas! jaa så gjorde vi de, va där ett tag. Kvällen slutade lite konstigt. Men det är nog inget jag vill ta upp här :)

Idag hade vi match mot årsta. fega årsta!!! De tar in spelare från div 1. Det tycker jag är fegt! Jaja, vi var väl inte lysande heller men tråkigt ändå! dock inte mot reglerna.

ivkäll ska jag ta det lugnt!! Tagga inför skola imorgon ;b kolla på någon film eller så :) Ha det bra, puss puss :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej de som hände hemma hos jonas tror jag blir osagt de är ingen som vill veta vad som hände denna otippade och spårade kväll :P eller vad säger du annis?....

2009-01-12 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0