jag klarade testernaa :D


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH :D I did it! Jag klarade dom där jäklans testerna :D Nu blir det så att jag ska spela match i helgen!!!! Galet kul, alla som vill får giiivetvis komma och kolla men förvänta er inte något, jag har ju trots allt inte spelat en match på mer än 16 månader!

Oh jag är så glad :D Nu ska jag takta mitt gympa pass och skriva ett pm till min lektion, tjao<3



tjej om håll tummarna klockan 14!:
      Hej, fin blogg!! jag undrar vilken lön du fick som ledare på alnäs? ungefär, om du kommer ihåg..

Svar: Jag minns inte riktigt, men runt 2 tusen per vecka kanske? Mat ingår + lite förarbete. Men alnäs är sjukt kul jobb! :)

Kommentarer
Postat av: malin

Woooooho, grattis annelianna! Nu får vi mötas 8)

2009-01-13 @ 19:33:17
Postat av: Felix Andersson

Fan va kul!!! Lycka till då!! :)

2009-01-13 @ 21:36:39
URL: http://www.felixontheradio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0