träning träning träning

nu ska jag åka till sthlm och träna med laget :) berättar mer senare :)
Puss puss

Jaa träning som sagt i stockholm. Vi var på Lindas jobb och körde småmål, 3-3 fler va vi inte :) Det gick väl helt okej, var dock lite jobbigt! haha otränad jävel= moi! :) Jag trvis..

Efteråt duschade vi och bastade, jag gillar nog inte riktigt bastu det är så varmt..  haha :D Kanske meningen, men ni hajar vad jag menar! :) Kvavt. Det var mysigt iaf :) Sen fick jag skjuts hem av snälla Frida! Uppskattas :)

När jag kom hem hade mamma satt upp min nyköpta tavla :D ska igentligen ha den i mitt nya rum, men den passade bra här med :) :

snygg va :D? den är iofs snyggare i verkligheten! Ni får väl ta och komma förbi och kika... haha :D
Nä nu ska jag ta och lägga mig tror jag, är trött :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0