skylt och sista teminen!

haha två komentarer om att mitt rum aldrig varit så städat?!! vaa, haha okej det stämmer väl då.. kan ju inte säga att de ser ut så nu. Redan stökat till igen, typiskt!

Nu har vi iallafall fått en skylt utanför också :) Spännande! jag längtar jätte mycket, ska bli sjukt kul :D

iallafall, imorgon börjar skolan igen! Min sista termin i skolan. Helt sjukt! och vi har sämsta schemat... lame! men jag menar sista terminen, ingen kan förstöra det!!!!

Nej nu ska jag sova, ladda lite inför fysiken och naturkunskapen och biologin imorgon! haha


Godnatt kära vänner, förvänta er en dagens outfit imorgon! Det var länge sedan :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni flytta ?

2009-01-08 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0