min underbara lördag!

bloggdry today, eller något! :P
nä men jag va uppe jävligt tidigt imorse, halv 5 närmare bestämt... gick upp och började fixa mig lite o sen kändes de så tidigt så jag gick och kollade på klockan ja då va den ju lite för tidigt (skulle gå upp 7). Måste ha drömt att klockan ringde, får panik när jag ska göra något nytt, vill verkligen inte försova mig! Iallafall så gick jag och la mig igen och vaknade 7!

Åkte på ************************ haha nä, okej lördagsskola. Jag fick ig i historia, shit happens. Tror faktiskt att det var lärarens fel att jag dels tyckte det var öken och dels för att hon hade svåra prov. Nu idag verkade det nästan tilloch med kul! haha.. svårt att förklara. Iallafall så kom en fotograf från UNT och tog kort.. Vi får väll se om vi får se våra ryggtavlor i tidningen imorgon!

När jag kom hem åkte vi iallafall på familjeutflykt till chili, lite lamaffärer, draget osv.. orkade dock inte ikea på slutet var vi lite trötta ;b tog en liten paus på draget och åt lunch. Så är det en liten pojke i lekrummet som ba : NEEEEJ JAG VILL INTE ÅKAA HEEEEM!!!! haha, :D Iallfall så köpte vi inget men jag hittade två lampor jag vill ha, en taklampa och en sänglampa :)

När vi kom hem satte jag mig direkt med historia uppgiften tro det eller ej, och de va rätt kul faktiskt! jag kämpade för att få till rätt ord och sånt.. haha aja ni förstår vad jag menar... :P

Vid 6 kom hannisen och så träffades vi på ica, jag va sen som vanligt men tack vare lina.. orkar inte dra historian. Köpte iallafall mat och lite chips och cider. Meningen va att vi skulle basta (därav cidern) men tydligen har bastun fått spunk, den funkar inte! Så de blev inget, nästa helg kanske. Iallfall såg vi twilight och one tree hill ist! älska twilight. Nu kan jag inte sova för jag kan inte sluta tänka på de... ååååh :)

haha nä nu måste jag försöka sova, har samling imorgon halv 8 !!!! match halv 9! Tidigt som fan!

Så ja, godnatt :) puss

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Vad tycker du om min header förresten? ;)

Ha det bra!

2009-02-01 @ 13:10:13
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Cristin

sv; om du har bloglovin.se (det va där jag hittade dig) så loggar du in på din sida och sedan trycker man på följ bloggen. I mitt senaste inlägg står det följ bloggen längst ner. om du trycker där och sedan loggar in dig kommer du direkt till min sida. :)



Ha det bra!

Cristin

2009-02-01 @ 17:06:31
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0