Fredag hela veckan lång ...

Idag är det fredag, skönt som tusan :D hade endast två lektioner idag så det var chill. Dessutom fick jag sitta och spela spel med axa på sista lektioner för att hon inte skulle somna... haha , men det var faktiskt lite kul. Bättre än samhällskunskapen som förvandlats till historia...

Efter skolan skrev vi klart vår biologilabrapport. Den blev bra hoppas jag iaf :) sen åkte jag och axa ner på stan och handlade lite godis till ikv :) Vi har hittat en godisaffär på stan med gott och billigt godis, kan de bli bättre?! Iallafall så skulle jag åka hem till elin och hämta en film, men ingen svarade där hemma så de blidde inget med det. Får bli imorgon!! eller nu snart kanske?! aja ..ska berätta sen vad det är för film :D

Iallfall så har jag tillbringat min eftermiddag med att läsa bok! Yes thats right, och inte vilken bok som helst. det är tredje boken av twilight eller vad man ska säga. Minns aldrig va den heter :P haha galet bra iallafall! Måste slita mig därifrån ibland vill inte att den ska ta slut så fort! haha :)

Mamma kommer hem med thaimat strax!!! jag har beställt gul curry med ris, gaaaaaaaaaalet gott! Prova det jag lovar ni kommer inte att bli besvikna! Sen kommer Hanna och Jenny hit för att chilla lite och kolla på lets dance o så :) Hade ju vart kul att ha filmen då .. tusan också! haha jaja det löser sig!

ska lägga upp dagens nu tänkte jag sedan springa ner och äta :)

Ha en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0