090115

hejsan !
Idag har inte hänt något speciellt, skolan var lite extra jobbig idag med mentorstid, biologi A, projektarbete, fysik B och Biologi B. Jag menar wow! Iallafall så överlevde jag och tog mig hem också på 30 min! Rätt bra jobbat för min buss tar alltid lång tid påvägen hem.

När jag väl kom hem lagade jag och Lina mat, idag blev det korv och makkisar och en voffla till efterätt :) Det var gott faktiskt! Sen kollade vi på wild child (igen) haha. jag har nog inget liv..

iallafall så insåg vi att klockan var mycket helt plötsligt och det var dags för träning! Bytte om och drog oss till allians, lina 40 minuter för mig. Väl på träningen som började klockan 8 så var vi ute och sprang, långa varvet idag puh. Körde lite styrka babblade en del och sedan körde vi innebandy! Idag gick det rätt bra faktiskt och jag är otroligt laddad inför matchen i helgen. min första på 16 jävla månader! Galet vad tiden har gått fort och det är jag glad för!

Men som sagt match på lördag 18.00 i allians A, be there! :)
Nä nu ska jag sova, vi hörs imorgon och godnatt :) <3


vårt fina 90 lag när vi vann örebro cupen!

Kommentarer
Postat av: ink

örebro cupen var de :P

2009-01-16 @ 19:41:12
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0