plugg och lite shopping

tju fuckers.. haha
denna dag och gårdagen har bestått av mega mycket fysikplugg! Och bra har de gått också! kunde ju dock inte sista uppgiften så då fick jag ringa markus men tydligen skulle vi inte ha den ens. så det var ju kanon..

Såg även finalen i top model mellan Mckey och Sam, as tråkigt jag ville att Sam skulle vinna men viste ju redan att Mckey skulle vinna så de va ju lite lame. ah ni förstår problemet ;b haha nä, men jaa.. haha

När jag var på stan häromdagen så köpte jag en portmonä (ingen aning om hur de stavas?) och en ring

haha min hand kom med så ni skulle se hur stoor den va ;b haha kostade iallafall 79 kr från wedins

ringen fick jag tyvärr ingen bra bild på vilket aldrig stoppat mig förut men nej man såg typ inget så..den är iallfall stor och lila och lite guldig :) Kommer från lindex och kostade 49 kr

yeye nu tänkte jag nog faktiskt sova, blir en låååååång dag imorgon! uschabuscha.. så godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0