tjo faderittan

Aaah äntligen en stund att ta det lugnt. Hade prov imorse (lördagsskola) så hela min dag igår gick åt till att plugga med ett undantag. Jag var på bio igår med Axa flaxa baxa, vi såg i taket lyser stjärnorna. Bra film faktiskt :) Men jag menar twilight.. det går ju inte att slå så genast är alla andra filmer snäppet sämre. haha :) men jag grinade iallafall som en toke haah ..

Sen gick vi en stund till grand där de va småbarnsdisco, några på skolan hade som porjektarbete att anordna ett disco för 7-9an . Såg väldigt lyckat ut den stunden vi var där :) Sen åkte jag hem och sov.

Tidigt uppstigning imorse, r edan vid 20 över 7! Prov på lördagsskolan som sagt, gick väl heelt okej. Fast vi får väl se! Sen träffade jag Jenny och tränade ca 1 h. Åkte hem duschade och åt lite mat, sen for jag och mamma till gränby och mötte pappa och handlade lite. Sedan gick jag och mamma lite i affärer. Köpte en vit tunika, strumpor, en vit tshirt och bikinitrosor. Allt på rea, jag och morsan är experter på att handla på rea!! haha

ikväll kommer det gäster hit,

skrev de här tidigare men glömde publicera!

haha nu kom det iallafall och här kommer lite påfyllning med vackra bilder haha ..

min ekologiska tshit från lindex, endast 50 kr! (30% på reapriset)

tunika från mq för 200 kr (halva priset)

armbandet från lidex, tog bort spindeln och rosen som ligger vid sidan om, tyckte det blev finare så :)

sen köpte vi lite strumpor och vantar o så bikinitrosorna, billigt ;b

nu tänkte jag sussa, ska lägga in gårdagens outfit som jag fotat men inte lagt in ;D haha

sen blire godnatt för min del :) Så puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0