torsdag men snaaart fredag!!

Hejsan hoppsan tjoppsan.
har biologi B prov imorgon och inte har jag kommit långt. tänkte heeelt fel i min planering! Började igår och tänkte ja men jag har ju fredag också på mig men de har jag ju fan heller.. Nu sitter jag här sista dagen ändå. Slutade vid 4 idag också så inte tidigt och träning ikväll jaa jag sägerude .. Men jag ska på träningen, tycker de är fånigt att vara hemma för att plugga man kan faktiskt planera! (inte jag dock..)

iallfall så är de svårt, med aktin-, intermediära- och mikrotubulitrådar. osmos, cellmembran, diffusion, enzymer osv.. Inte min starka sida!!

idag har vi filurat lite på "klassens" inför skivan. vi har bästa på sanna!!! Eller vi har två som är galet bra, sen en sjukt kul på axa också! ahhh jag kommer säkert få en lame. fan va tråkigt haha :P eller typ klassens twilight tönt.. nä jag vet inte haha :P kommer väl säkert ha något annat jag är besatt av vid de tillfället!

oh nu ropar mamma att de är mat, kan man ju inte tacka nej till..

Bye bye :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! du sa förut att du kollat på bananflugors ögonfärg.. va har dom förfärg e lite nyfiken på de:P:)?

2009-02-09 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0