lov-tisdag

Tjinkan!
Fasen vad skönt det är med lov! I love it :) idag såg jag och lina på camp rock och sedan drog vi ner på stan för att första hämta en film på vår musikal som vi gjorde i 5an! sen gå och kika på house hold och stockhome. Hittade inget med wow-faktorn så inget köp idag inte. Men imorgon då ska det inhandlas saker ska ni se. Två lampor till moi, kanske klocka, tavla, grejer till min och linas toa. Med mera! Jag kommer ju givetvis berätta tomorrow vad som har följt med oss hem.

Hade ju även tänkt åka till huset och fota massa idag medans det var ljust, men så blev det icke. Får helt enkelt göra det imorgon för då tror jag pappsen ska dit också. (är du så kallt att gå...) vi får se helt enkelt, lovar inget så länge.

hm, precis varit på träning tänkte hoppa in i duschen nu sen läsa lite sen sova! Uppstigning sker 9.00 imorgon! :)

Med dessa vackra orden säger jag godnatt; GODNATT!


pappa och jag och fönstrerna i mitt nya rum! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0