Kanon bra böcker!

De tre twilight böckerna som jag läst:
Om jag kunde drömma (twilight)
När jag hör din röst (new moon)
Ljudet av ditt hjärta (eclipse)
KANON BRA!! läs läs läs läs läs läs
handlar om vampyer Edward som blir kär i människan Bella, händer en massa spännande saker hela tiden!


Gossip girl böckerna

Jag är dock bara på 3an än så länge, men de är bra :)
handlar om de rika ungarna på upper east side.

p.s i love you
Hollys make dör och hon går under, vem skulle inte göra de?! han har däremot skickat brev som hon fått en gång i månaden där han skriver saker hon ska göra.

Tusen strålande solar
Är som tre berättelser i en, handlar om två tjejer som till slut hamnar hos samma man i Kabul, resten får ni läsa själva :)

Tjej 15
Rolig bok, handlar om en tjej som är sådär halv snygg, halv poppis men underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0