jobbig lång torsdag!

hejsan svejsan!
faaaan va trött jag är idag! jävlar alltså ..
hade dock sovmorgon, skönt skönt! skolan startade 10.40 och slutade 16.45... segt!! Fick dock skjuts hem av morsan vilket var sjukt skönt! hemma vid 6 käkade och kikade på one tree hill. Sedan fick jag hjälp av mamma att göra historia och den blev nog rätt bra faktiskt! Så de så, därefter åkte jag direkt på träningen kom liiiite sent men jag hade ju en anledning så :)

sprang långa rundan idag, puh! körde styrka och spelade innebandy, bra träning idag. Jag har dock tappat massa, vet inte vad som händer det är frustrerande. Går inte alls lika bra länge.. :/ Hm måste kämpa ännu mer! Jag får inte tappa det, absolut inte! Kom igen nu Anna, kom igen !

Nu ska jag iallafall sooova, fan va skönt!

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0