hej och hå, mycket konk idag!

Aloha!
Idag har vi slitit kan jag ju säga! Fast det är ju för en kul sak så det är värt de! Vi började med att hämta en stor skåpbil, sedan hämtade vi alla saker ur vårt tredje-hem, shurgard (första-hem där vi bor, andra hem vårt blivande hem), sen åkte vi och lämnade de i nya huset samtidigt som jag målade väggen igen. Blev inte riktigt bra så ska nog måla ännu en gång så det blir perfekt! Sen åt vi lite mat och så, drog vidare till IKEA, Mio, Jysk och elgiganten. Köpte oss en micro, en torktumlare, ett matbord, 6 stolar, skoställ och klädhängare till hallen, hämtade linas säng, och köpte lite småsaker på IKEA, åkte till huset igen och dumpade allt. Ställde dock allt i ordning så nu är det ju fint där!! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan, slappa äta gott (räkor, chips och godis...) och bara ta det lugnt för de har denna dagen inte bjudit mycket av!

Ha en bra kväll, I will :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0