GODMORGON! 3 lätta poäng igår! mihi

Hejsan! :D
idag är jag bakis, men inte så farligt de har vart värre ...

Igår stack vi till nya huset (igen..) vid 11 kanske, va där tills jag skulle iväg till min samling kvart i 5. samling var det därför att vi spelade match! Frötuna mot västerlöfsta jajaja. Vinst blev det också, hela 12-3! kanon om jag får säga det själv. Jag råkade ha av en klubba, en tjej i andra laget stack fram den när jag skulle skjuta och vipps så flög hela bladet iväg! Då får hon faktiskt skylla sig själv tycker jag :) mihi. Ganska tråkig match att spela då många av deras spelare va lite småfeta så de gick in väldigt mycket med kroppen eftersom de inte kunde mcyket annat.. taskig anna taskig, men någon måste ju säga de till dom. som erica skrev; Ha så kul i 3an!

Direkt efter matchen stack vi hem fort som faan, duschade, käkade och fixade oss. Jag gjorde det på 40 minuter!!! REKORD! fast jag är ju rätt snabb så... Hann med bussen gjorde jag också :) Iallafall så vankades förfest på dragarbrunn och utgång på bj. Rolig kväll, rolig kväll! jag älskar mitt lag, fan va bra att jag inte bytte! :) på bj mötte jag axi, det var ju länge sen fast imorgon börjar ju skolan då får jag se mycket av henne! haha ..

nä men nu ska jag gå ner och käka en vursting frulle och se på film. Jag är lite trött :)

Ha en bra dag! På återseende

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0