Fredaaaag, time to selebrate! (?)

wööööw fredag idag :D dock kan jag inte börja fira förns mitt prov är gjort. Dåå kommer det börja kännas bra med helg! haha :) iofs har jag ju lördagsskolan men den känns helt okej eftersom jag bara har en lektion lixom, och den går kanon fort (gjorde de sist iallafall).

Ska ta halv 10 bussen så tänkte gå ner och knäppa kort på mig själv snart.. mihi :) idag efter skolan ska jag till mammas jobb och uträtta(kan man säga så?) några ärender. Prata med stickan om öl, skicka in min loggbok och hjälpa mamma att byta rum (i utbyte mot pengar) hon är för lat för att görat själv! okej hon har väl en hel del annat att göra också men ni hajar.


med detta säger jag hejdå till er och hej till skolan!
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0