en onsdag med one tree hill, twilight och top model...

.....kan de bli bättre?!?!?!

Veckans redface måste va miss Anna Brynö idag.. det är fan inte o leka med och jag hoppas verkligen att de försvinner inför imorgon!!! panik annars...

Jaja vad har nig jort idag :) ?
jag har vart i skolan en lektion där vi labbade och kollade färgen på bananflugors ögon.. haha weird. sen kollade vi på dna hos en kiwi :) ändå rätt roligt! haha sen åtke jag iallafall och tränade fast va bara där typ 20 minuter, blir så jääävla less på att det alltid är smockat, hatar det man får ju stå och vänta typ 20 minuter på varje maskin så ska alla ta 100 år på sig.. sen gick jag iallafall och solade (därav redface..)

Åkte hem och kollade på one tree hill :) sista avsnittet på säsong 5 idag! antar att det är mega spännande för er som inte sett vem han ringer :) men i know!! :D iallafall så läste jag lite twilight efter det och sedan har jag ägnat en tid åt biologi b plugg som är lite svårare än jag trodde.. jobbigt läge! sen såg jag top model , i like it :)

Precis skrivit klart mitt pm till gympan, ska bara skicka in det så är de finito också! Sen blir de lite bokläsning och mys i sängen innan det blir till att sova! jobbig dag imorgon dock, börjar 9.49 och slutar 16.45... projektarbete, mentorstid, biologi A, lunch, religion, fysik b, biologi b labb! puhh..

nä nu när jag tänker efter ska jag nog sova nu direkt! Hahah blev lite trött faktiskt, ska dock välja kläder först! :)

sen blir det godnatt, tjinkan binkan :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0