Innebandy all day long!

Alohaa! (det betyder hej på hawaiska) eller visst gör de de? haha nu blev jag osäker. Ja skit samma..

Idag har det varit innebandy för hela slanten! Steg upp vid 12, tidigt för att vara anna b nu för tiden. Har rysliga problem att somna. (rysliga va lite oseriöst, inte mín typ av ord..) jaja, men somnade iallafall 2 igår och nu ska jag förstöra igen med att jobba inatt.. bra anna bra..  men det är sista dagen (läs: natten) nu så, ska bli sköööööönt! Ärligt så hoppas jag på en kort natt (A) hihi..

Hjälp mig komma ihåg min mobil! snälla någon, jag är utan tvekan bäst i den kategorin. Tyvärr.

Ja, men tillbaka till innebandyn.. Såg först saga krossas av finnar, efter det såg vi hö.... något förlora mot fbc uppsala, sedan var det mat på donkenmonken, sedan tillbaka till hallen för att kika på hagunda mot ett lag där hagunda segade! Efter lite prat rullade bilen hem igen..

Nu har jag varit hemma ett tag och chillerillat.. haha fult ord..

Nä jag har inget allvarligt att berätta.. eller allvarligt kul då. Så nu får de va nog ;b

haha vi hörs, PUSS KÄRA VÄNNER!

hahaha snyyygg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0