Im tillbaka in uppsalaaaaaaa :D

Hejsan svejsan :)
Nu är jag back in uppsala :D man måste bara älska uppsala...

Har hunnit med en jävla massa idag, ja först och främst åkte jag till kastrup i danmark och tog flygeliflygplanet hem till kära uppsala. Sedan drog jag ner på stan och så såg jag rabih på stora torget, åh så glad jag blev :D Sedan fikade jag med HL, Elin och Sofia och ja då var jag ju klart också glad! :)

Sen åkte jag hem och käkade lite korvstråganoff, sen åkte jag vidare till Jenny och Henkes place.. hihihihi ni vill inte veta vad jag och hl tänkte när dom inte öppnade först.. hihi.

Tro inget nu va, dom va på affären och handlade ;b haha sen gjorde vi upp planer inför nyår och pratade, dvs skvallradeeee! Haha big time, om allt vi sett på fejan ;b hahaha

juste omg, spelade ju match igår! Det har jag icke berättat om, trots "snökaoset" i Malmö ( jag skulle nog använda ordet snö bara..) så åkte vi till Helsingborg för att spela match. Motståndare? Ja helsingborg ofc..

Vi hade 10 spelare med oss (inklusive tränare som spelar o så) aja, 10 iallafall varav en skadar sig på uppvärmningen. 9 kvar. God. 3 backar. puhh. lite tungt men det gick faktiskt helt okej!

Jag fick komentaren efter; vad har du stoppat i dig mellan andra och tredje?! (menades att jag va bra sista (A)) hihi
btw så stoppade kajsa i mig en dumle.. måste varit den som gjordet.. ska nog fortsätta med det =) Ja, men aa de va rätt kul att spela faktiskt. Vi förlorade med 9-3 så ni vet.. Jag fick hm, tror 2 poäng för ass men jag är inte säker ;b haha dom sa inget i högtalarna här nämligen!

Efter matchen så åkte jag hem till Kajsis och fjortisligan.. Haha nästan så man har saknat allt snack och så, haha men bara nästan. De va ändå rätt kul ;b haha Åt där iallafall, tacos! GOTT! :D sedan kikade vi på tv och så kom Bäckis o så, sen va klockan 12 och jag skulle hem och packa och städa och sen gå upp 8.. haha va lite tungt men jag hann. Glömde dock min telefon.. haha man kan ju inte komma ihåg allt (A)


bild från köpenhamn som maria har tagit :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Sötnos :)

2009-12-21 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0