Tältning och flyttpacka...

Haha ah my god.. Jag har blivit värsta frilufs människan vad händer?! haha Sist jag skrev var vi ute och fiskade och nu inatt har jag och HL tältat.. Whats up?! :P

Haha ja, tältat har vi gjort iallafall.. Vi fick för oss att göra något utöver det vanliga så vi kom på att vi kunde tälta. Så vi tog vårt tält och saker och gick in i skogen vid mig och slog oss ner.. Haha dock blev det lite sent så det var nästan mörkt när vi kom fram och ännu ännu mörkare när vi fått upp tältet.. Så satte vi oss på nån stock där och käkade chips och drack cola och lyssnade på musik ;b haha




hahaha kolla, jag har olika färger på näsborrarna.. HL ser ut som om hon ska sprängas ;b



GOODMORNING... haha 

Nä, vi blev väckta av en hundjävel som kom och skällde iallafall.. Typiskt!

När vi kom hem så kom elin och så började vi rensa ur mina garderober.... En hög för Kina, en hög för Skåne och en hög för barnen i Afrika.... Synd om dom för dom fick de fula.. Mihi

Ska städa klart my room sen duscha. Känner att det behövs ;b haha

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0