Helgen sammanfattad i ett blogginlägg

Hejsan hoppsan falleralleraaaaa (8)
har megaahudge huvudverk idag , inte kul alls faktiskt. Har sett ice princess och lite gossip girl idag och bara tagit det allmänt lugnt. Relativ skön dag med tanke på all irritation som befann sig i min kropp igår. Och jag ska berätta varför.

Tåget påvägen hem igår gick hur bra som helst ända tills det var ett tåg framför som spårat ur och vi fick stanna i flemmingsberg, jaa precis vad jag menar vad är de lixom?! Joo det ska jag berätta, de ligger utanför stockholm så jaa där stog jag igårkväll med tung väska och irritationen stigande i kroppen. Fick ringa Hanna för att avlasta lite av den på henne.. det funkade väl rätt bra iallafall! Jaja , fick iallfall ta ett pendeltåg till stockholm södra som tog typ 30 minuter!!! ( ska nog ta ca 10 minuter max ..) iallafall fick man gå långt och byta till tunnelbana där för att komma in till stockholm C. När jag kom fram dit var jag ju givetvis försenad och fick kuta genom hela stationen för att hinna. INTE OKEJ!

trött , sur och aaaas kissnödig (då inte toaletterna på tåget fungerade) kom jag hem vid kvart över 8 iallafall. resan började vid 13.14 för att vara exakt! Jobbigt värre :(

Lördags då, Emilia och Malin fyllde 18 för lite mer än en vecka sen och ordnade paaarty party med lite middag för speciellt utvalda gäster :) 20 tjejer var på middagen med välkomst drink och snittar. Lite senare förrätt, som bestod av sallad, huvudrätt, kyckling och potatisgratäng och grekisksallad och till efterrätt glass med hallonsås och vitchocklad över. SJUKT GOTT , ni hör ju bara :D


Efter middagen öppnades lite paket, mycket roliga saker vill jag lova! Efter paketöppningen kom flera andra och det slutade på ca 80 st. Sjukt rolig fest! Dock fick jag nya smeknamn , uppsala och norrlänningen. Uppsala okej, men norrlänningen ? Jaa tydligen så är "allt över skåne, norrland" Happ? :P haha någon annan än skåneborna som visste om de? Näää, nu gör ni de iallafall! :D Tack Emilia och Malin för kvällen :) I liked it a lot, och grattis igen i efterskott! :D

Tyvärr har jag inte fått några bilder än :( Men jag jobbar på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0