Höstmarknad

Hej hallå :)
Dagen började med en härlig gympalektion (not!) vi sprang 12 m så långt man kunde. Ja alla som känner mig vet att min kondis sucks! Orkar ju ingenting, får alltid ont och så känns de ju givetvis mega mycket för det är så tråkigt. Håller ni inte med? Om det är kul kan man köra tills man inte kan stå längre, men att springa rakt fram hallå lixom? Hur kul är det? Aja, det är ju nästan lite pinsamt men jag kom nästan 2000 m iallafall.. höhö. Vi ska springa i vår igen och meningen är ju att man ska bättra sig så :)

Mattelektion, efter en god lunch, var kul som vanligt. Matte är nog mitt favvis ämne :) I like it. Anyway efter skolan gick vi till vaksalatorg där det är höstmarknad :) Mysigt tycker jag! Köpte en scarf, en navelpiercing, två par trosor och remmar såklart. Tänkte köpa en klocka imorgon :)

Men nu ska jag plugga och sen dra på gympa! Hörs sen , tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0